Srpen 2011

19. srpna 2011 v 15:40 | tanecsepsem |  KIL-L

Zpět

19. srpna 2011 v 15:33 | kil-l |  KIL-L
Tak už jsem zas zpět :-) časem sem dám fotky z dovolený. Byli jsme např. v: Ratibořicích na zámku a v Babiččině údolí, na zámku Hrádek u Nechanic, v pivovaru v Běleči, v Obřím akváriu v Hradci, na Bílý věži v Hradci atd. :-)

kil-l

Upozornění

5. srpna 2011 v 22:23 | kil-l |  KIL-L
Dovolená

Zítra dopoledne odjíždím na týden na dovolenou k Hradci Králové. Tak tu nebudu. Tipuju, že tam nebude internet (a i kdyby jo, tak chci mít klídek :-)). Až přijedu, tak se sem hned mrknu a dám sem nějaký fotky :-) Tak zatím. kil-l

Diplomek for me 214

4. srpna 2011 v 17:15 | tanecsepsem |  KIL-L

3.8.2011 Středa

3. srpna 2011 v 22:29 | kil-l |  Deníček
Tak dnešek docela zajímavý. Mám od srpna nové klienty a nejsem moc ráda. Vůbec si nevěřím a jsem nesvá, ale musím to zmáknout! :-) Včera mě docela dostalo, když jsem si šla pro novou občanku (protože mi už prošla) a byla hodina do uzavírky a už mě nevzali. Přitom dneska, když jsem tam byla, tak jsem tam strávila tak 2 minuty a měla jsem jí. Vzhledem k tomu, že nějak nestíhám jíst mezi prací, tak jsem si koupila po dlouhý době můj oblíbený kebab v tortile. Jsem si pochutnala. S Petrem máme v neděli roční výročí, tak jsem nevěděla co mu koupit, ale snad se mu to tričko co jsem mu vybrala líbí. Teď večer už jen sedím u Katky (protože tu mám noční) a odpočívám. :-) Už se strašně moc těším v sobotu na dovolenou. Jedeme s rodinou, tetinou rodinou, Petrem a ségřiným klukem Marcelem na Stříbrný rybník do kempu u Hradce. Stříbrný rybník . Jedeme tam poprvé, tak jsem zvědavá. Doteď jsme jezdili asi 6 let po sobě pouze do kempu v Sedmihorkách u Turnova. Sedmihorky . Tam se mi to moc líbilo, ale rozmysleli jsme se pozdě a už neměli volnou velkou chatu. Během toho týdne na Stříbrném rybníce si snad stihnem i zarybařit s Petrem a taky bych se ráda podívala do Hrádku u Nechanic :-)

Žralok citrónový

3. srpna 2011 v 22:16 | cs.wikipedia.org |  Žraloci

Žralok citronový (Negaprion brevirostris) je zástupce nebezpečných žraloků z čeledi modrounovitých, kteří mohou dosahovat až tří metrů.

Popis
Největší zaznamenaná délka a hmotnost je 340 cm a 183 kg, ale obvykle měří 2,4 až 3,0 m. Mohou být velmi agresivní, hlavně při ochraně mláďat.

Rozmnožování
Žralok citrónový je živorodý. Samice porodí 4 až 17 mláďat každý druhý rok v teplých a mělkých lagunách. Mláďata se musí o sebe postarat sami a zůstávají v mělkých vodách blízko mangorových porostů až dokud nevyrostou. S rostoucí velikostí plavou mláďata dále od místa jejich narození. V dospělosti ve velikosti 1,5 - 2 m a ve věku od 12 do 15 let opouští mělké vody a přesouvají se do hlubších, nicméně o tomto stádium jeho života je známo poměrně málo informací.

Adam Lambert - životopis

3. srpna 2011 v 22:09 | osobnosti.cz |  Adam Lambert
věk: 29
narozen: 29.1.1982
ve znamení: Vodnář
místo narození: Indianopolis, Indiana, USA
povolání: zpěvák, herec, textař
výška: 185 cm
Adam Lambert je Americký zpěvák a herec žijící v San Diegu, Californii. V květnu 2009 skončil na 2. místě v 8. řadě soutěže American Idol. Otevřeně přiznává svou homosexuální orientaci a je tak prvním popovým zpěvákem, který i přes tuto informaci úspěšně dobývá Ameriku.